A Forbes magazin magyar kiadványa minden évben elkészíti a legértékesebb magyar sportolók listáját. A rangsor kiszámítása során 45 hazai sportolót vettek számba az elmúlt évi sporteredményük alapján, és hét nagy céget kértek fel, hogy értékeljék egy esetleges márkaismertséget célzó kampányukban mennyi pénzt áldoznának egy-egy sportolóra. A végső pontszám 40-60 százalék arányban állt össze a hirdetői vélemények és a sporteredmények alapján.
A Forbes megállapítja, hogy a legértékesebb magyar sportolók között soknak még nincs honlapja, Facebookon, sőt egyre inkább az Instagramon kommunikálnak. A márkaépítésben még mindig a már ötszörös győztes Hosszú Katinka az etalon,de egyre többen követik példáját.
Fucsovics Márton helyezésének indoklása során kiemeli a Forbes, hogy az elmúlt években elképesztő harcot folytatott, hogy bekerüljön a legjobb 100 teniszező közé, mára karnyújtásnyira került a top 20-tól, ami újabb kategóriába emelheti, már ami a sportolói márkaértékét illeti. Eddig kétmillió dollárt teniszezett össze, s ez még csak a kezdet. A jelenleg legértékesebb férfi sportolóval a Forbes külön is foglakozik egy portré keretében, amelyben szó esik a múltról, a jelenről és a hogyan továbbról.
Az ötödik helyezett Babos Tímeáról is nagyon elismerően ír a Forbes, kihangsúlyozva párosbeli sikereit. A Forbes által megkérdezett hirdetők elsősorban rövid távú együttműködéseket tudnának elképzelni vele, de akadt olyan is, aki több mint ötmillió forintot áldozna rá, hogy Babossal működjön együtt egy hosszú távú imázskampányban. Nem mintha különösebben rászorulna: tavaly egyesben közel félmillió, párosban több mint egymillió dollárt teniszezett össze, idén egyelőre 240 ezernél tart - írja a Forbes.
A Forbes kilencoldalas cikket szentel Fucsovics Márton karrier történetének: "Már nem veszi le a szemét a labdáról" címet viseli és Zsiborás Gergő írta. A kiváló minőségű fotókat Krasznai Zoltán készítette. Ajánljuk mindenkinek, akit érdekel Marci pályafutásának eddigi története. A Forbes továbbá "Pénz van, meg botrány" című kétoldalas cikkében foglalkozik a tavaly kirobbant vitáról a szövetség és a sztárjátékosaink között.
Hajrá Marci és Timi!
A két játékos kezdeti lépéseihez, majd sikereihez cégünk (L&H Sport) is sokban járult hozzá. Mind a két játékost támogattuk - Timi esetében 12 éves korától kezdve 20 éves koráig, Marci esetében 13 éves korától 25 éves koráig - a Tecnifibre cég segítségével és termékeivel .